masz pytanie
zadzwoń
    +48 608 489 327

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pn - Pt  8:00 - 16:00

Szczegóły produktu

SERIA EX - 4

Cechy

Nowo zaprojektowany korpus: 

  • jednostka sterująca (sterownik i zawory pneumatyczne) wbudowana w bryłę główną a części składowe zostały dobrze rozplanowane, aby być izolowane od wpływu otoczenia.
  • Łatwy w obsłudze
  • 'Single-action'' to opcja dzięki której z łatwością osiąga się pozycje umożliwiającą płynną i szybką zmianę formy.
  • Prowadnica toczna z obiegiem kulkowym: połączenie urządzenia ślizgowego i terminalu cylindra zwiększa niezawodność i redukuje wibracje
  • Mocowanie z zestawem śrub: załączenie zestawu usprawnia zablokowanie rotacji, podczas gdy nie jest w użyciu
  • Przewody schowane są wewnątrz ramienia, aby uniknąć niepotrzebnego kontaktu lub zerwania przewodów.
  • Większa średnica: zmiana średnicy cylindra z φ25 na φ32 skraca czas wyjmowania o 20% (w porównaniu z poprzednim modelem)
  • Grubszy wałek na jednostce osi Y: wprowadzenie trwałości wału obrotowego oraz zmniejszanie wibracji.

PAT

  • Wyposażony w system DUS   

 

Czym jest system *DUS?

  • System ten wykorzystuje podwójną amortyzacje na głównym ramieniu   (amortyzator  + amortyzacja pneumatyczna) by zmniejszyć nacisk na amortyzatorze poprzez ustawienie odpowiedniego czasu amortyzacji pneumatycznej, do długości skoku pionowego

​Panel Operatorski HRS-40

  • Kompaktowy kontroler do sterowania ręcznego
  • Intuicyjny monitor z ikonami
  • EEPROM bez baterii podtrzymującej pamięć
  • 50 pamięci form.
  • Łatwe do identyfikacji przyciski zmieniające funkcje; ustawienia lub operacje, celem udoskonalenia zdolności operacyjnych

Standard

  • ​Licznik (Zaakceptowane / Odrzucone)
  • Wychył i gotowość
  • Zwolnienie odrzutu
  • Obrót chwytaka (dla typu F)

Opcje

  • Przedłużenie ramienia pionowego (+100mm) ( dla typu 150)
  • Przedłużenie wyrzutu (typy ST = 100/125/150/175) (Standard ST = 75)
  • Obwód podciśnienia
  • Zwalnianie wlewka w drodze
  • Obwód uchwytu szczypców
  • Główny / poboczny obwód szczypiec (wraz ze szczypcami i miniaturowym cylindrem)
  • Zdmuch powietrzny
  • Weryfikacja części zewnętrznych
  • Sygnał wyjściowy taśmociągu (wtryskarka <=> taśmociąg)
  • Szczęki chwytaka wlewka (od RCH - 16 do RCH - 10L)
  • Typ nisko pułapowy
  • Ciśnienie szczątkowe zaworu spustowego
  • Czysty wydech
  • Kolor na życzenie
  • Euromap 12
  • Euromap 67

Chcesz złożyć zamówienie? Napisz do nas!